flag Судова влада України

В ході реформування судової системи цей суд припинив роботу

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Результати опитування громадян – відвідувачів суду стосовно якості та ефективності роботи Київського апеляційного господарського суду за І півріччя 2018

23 червня 2018, 11:58

 

 

 

 

 

 Результати опитування громадян – відвідувачів суду

стосовно якості та ефективності роботи

Київського апеляційного господарського суду за І півріччя 2018

 

 

З метою дослідження якості та ефективності роботи суду, вивчення рівня довіри громадськості до судової системи України Київським апеляційним господарським судом з 1 по 22 червня 2018 року проводилось анонімне анкетне опитування громадян – відвідувачів суду.

 

Зокрема, учасникам опитування було запропоновано оцінити інформаційну та архітектурну доступність суду; зручність умов перебування громадян в суді; організацію та якість роботи канцелярії та суду; дотримання строків розгляду справ у КАГС; повноту, якість та доступність інформації для відвідувачів суду; якість інформаційної наповненості web-ресурсів КАГС та телефонного режиму доступу до інформації; ступінь довіри до господарських судів України.

 

В опитуванні взяли участь 44 респонденти, які є учасниками судових процесів або їх представниками,  переважно віком від 26 до 39 років (57% респондентів). Майже всі респонденти мають повну вищу освіту (93%). Серед респондентів з вищою освітою 88% мають вищу юридичну освіту.

 

 

Відділом організаційного забезпечення роботи суду та розгляду звернень опрацьовано анкети, заповнені учасниками опитування і встановлено наступні результати.

 

 

 

 

 

Підсумки результатів проведеного анонімного опитування громадян-відвідувачів суду свідчать про позитивну оцінку організації роботи Київського апеляційного господарського суду.

Зокрема, більшість респондентів надали позитивні оцінки («відмінно» та «добре») щодо:

- зручності доступу до будівлі суду, чистоти та санітарного стану приміщення;

- повноти, якості та доступності необхідної для відвідувачів інформації на інформаційних стендах, а також інформаційної наповненості на веб-ресурсах КАГС (наявність необхідної інформації, цікаві відомості, зручність користування);

- дотримання строків та процедур розгляду справ, а також отримання тексту рішення суду;

- організації роботи канцелярії та якості роботи суду в цілому.

 Разом з тим, проведене анкетування дозволило виявити окремі проблемні організаційні питання в діяльності суду, які будуть враховані в подальшій роботі та дозволять покращити якість і ефективність роботи суду.

 

Київський апеляційний господарський суд висловлює вдячність усім учасникам опитування за витрачений ними час на надання відповідей. Усі результати проведеного анонімного опитування було опрацьовано та взято до уваги.